Oldalak

2012. január 8., vasárnap

papírmozaik



Mi lesz ma, Mama? Ébresztettek reggel a Lányok...hát,....ocsúdtam fel mély álmomból,...Nagyiékhoz megyünk ebédre, Boldizsár papát felköszönteni. Akkor gyorsan-gyorsan, készítsünk Neki ajándékot!-hangzott Nagylány ötlete. A színes papírmozaik mellett döntöttünk..A papírmozaikhoz nem kell más, csak színes papír, olló, ragasztó. A gyerekek szívesen rakosgatják, ragasztgatják az apró, felvagdosott vagy tépkedett papírdarabokat. Nagylány képet készített Boldi-Papa névnapjára. 
Szerencsére nem hagyta, hogy beleszóljak.(Azt hittem, bizonytalankodik, gondoltam segítek, mondtam neki, hogy ragassza fel a virág közepét, aztán a szirmokat...)
Szerencsére saját elképzelése volt a dologról, fordított a sorrenden!.. ahogyan a fenti képeken látjátok..:-)
Kicsilány kis dobozokba rakosgatta az apró papírokat. Gondoltam, neki is kedvet csinálok a ragasztgatáshoz , s egy kis sárgát felragasztottam egy lapra. Ő határozottan,boldogan rajzolt köré csigabigát. Ezt élvezem a legjobban a gyerekekkel való alkotásban, hogy egy picike ötletből, egy kicsi kezdetből izgalmas csodák jönnek létre:-)
Mire Apa felébredt, készen is lettünk az ajándékokkal!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése